För någonting har stannat för oss två

Ska kasta kaffe i ansiktet imorgon. Ser redan nu känslan framför mig.
Hur jag kollar ner i koppen med sömndruckna ögon och försöker slå något slags rekord i kaffehävning.
Hörde att kaffe gör så att man ser äldre ut, det gör även sömnbrist, alkohol och cigaretter.
Med andra ord så gör det roliga livet så att man ser äldre ut.
Tur att man i alla fall inte ser slapp ut.
Kollar på när Martin lirar live med sitt Hästpojksband i studio virtanen och han är mer slapp än någonsin.
Det är ganska kul att se på, Medan vi faller är också en briljant låt, men den är inte lika kul att spana in på youtube, i alla fall inte den han kör på musikhjälpen 2009. Han ser nämligen ovanligt klar ut i skallen.

I alla fall så får träning en att inte se lika gammal ut. Så det är ju en bra grej. Andra saker som ska få en att se yngre ut är botox har jag hört.
Nu kanske jag var ironisk.

Men det gäller väll att hitta vågskålen mellan träning och fester antar jag.
Har levt 2 dagar av den här veckan utan att ägna helgen en tanke, nu börjar jag fundera vad som händer då.
Skulle väll gissa på att man hänger med CROSSARNA, förhoppningsvis i alla fall.

Vi är åtminstone inte slappa.

Hade kunnat vara en bra låttitel. Eller albumtitel.
Lite kaxig.
Kanske inte hade varit så bra trots allt.
Jag hoppas att vädret vänder.
Lyckades inte ta mig iväg till gymmet idag. Jag skyller på kylan.
Minns inte när jag tränade så lite senast.

Ska genast bota detta imorgon.
Mer än så säger jag inte. Resten får ni räkna ut själva.
Njut nu av dessa två briljanta låtar, framförda innan slappheten slog till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0