Fredag

Sova är skönt. Så jag sov imorse.
Nu har jag bekännt det.
Hade kunnat sova förevigt.
Sedan knackade livet på dörren och jag klev upp och lyssnade på Rolling Stones.

Det var ett smart drag att skippa musiken och istället käka frukost lite längre.
Gick ut och hämtade tidningen också, härliga 29,9 minusgrader. Jackan kunde inte hålla mig varm ens den korta biten.
Nu återstår bara att käka nudlar, och sedan bege sig in för en lektion samhälls.
Sedan ska jag briljera på löpbandet.
Sedan briljera när jag gör en cheesecake.
Sedan briljera ihop en middag.
Sedan se film hos Micke mus.

Ser ni felet med vad som hända skall?
Ingen Pepsi max, den ska jag klämma in där någonstans, förmodligen efter träningen.

Har lirat lite gitarr nu på morgonen, rätt inspirerad i nuläget.
På just gitarr.
Kanske sången blommar upp lite senare.
Var typ en månad sedan jag var hos Micke.
Hoppas att fenderbasen ligger framme så att jag kan lira lite på den, det är också inspirerande.

Dags att kasta en femte kopp kaffe i strupen och se glad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0