Here i am once again

Upplevde tröttheten imorse. Var ett tag sedan man upplevde den och trotsade den.
Har väll inte riktigt sett anledningarna till det. På fredag måste jag dock göra det.
Men det är 2 dagar bort och jag lever en dag i taget.

Skulle vilja spendera en dag med att spela in låtar om jag själv fick välja, eller en vecka.
I nuläget laddar jag dock mest inför Håkan, känner på mig att det inte kan bli annat än bra.
Dock så är det svårt att relatera, tiden har bara flygit iväg. På lördag står jag och Borg där längst fram och sjunger med.

Jag tycker inte att det känns som att det var så himla länge sedan vi trotsade 20 minus och blåst för att vandra från honom till stan för att ordna biljetterna.

Det är ju visserligen bra. Halvvägs till våren. Halvvägs till livet på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0