Jag tror inte alls på nått mer, för jag trodde en gång på det här

Drog en chansning imorse.
Skippade 2 koppar. Drog bara 2 och en halv kopp kaffe. Ironiskt nog för att hinna sova mer. Jag skippar alltså ett upppiggande medel för att sova mera? Varför har ingen tänkt på detta tidigare.
I och för sig hade jag nog hunnit med att hälla i mig 2 koppar till, men då hade jag varit tvungen att dricka rykande varmt kaffe som förmodligen hade haft en bra uppvakningseffekt men däremot bränt sönder halsen.
Så jag upplevde en äkta trötthet på musiken idag. Men ändå infann sig briljansen på gitarr efter ett tag.
Sedan så tog jag igen förlusten av kaffet på biblioteket med 3 rykande maskinkoppar medans jag diskuterade rymden och fyllor som spårat ur med Kristi.
Sedan anslöt Passe och någon blev det tredje hjulet. Svårt att säga vem. Jag och Passe gick iväg och åt i alla fall, sedan intog vi varsin kopp svart glädje som jag faktiskt bjöd oss båda på.

Jag insåg att samhällsprovet var utom räddning och tröstdrack en till kopp innan vi skulle gå iväg.
Tror att det blev lite för mycket koffein idag. Men provet kändes lätt. Sedan kände jag mig kanske inte så lätt, men jag kände mig i alla fall pigg, när jag sprang på löpbandet på Nautilus.
Sedan kände jag mig tyngre när jag käkade på max och sedan bakade Cheesecake och havreflarn.
Men jag tror på den kombinationen. Sedan så gillar jag och baka också.
Ett härligt intresse.

Som att festa fast helt tvärtom.

Fortsatte dessutom på låtskatten som jag påbörjade häromdagen.

Nu inväntar jag bara ett samtal från Borg som säger att han och Mört har gymmat klart. Så att fantasin kan flöda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0