Lalalalala

Var ärlig mot mig själv imorse och insåg att jag hellre sover än åker in till skolan för att skriva projektrapport.
Smsade Micke och han hade liknande tankar. Det kändes skönt då jag kunde få en extra timmes sömn då.
Men nu börjar tiden rinna ut och jag måste ta mig in till skolan snart för dagens första lektion.
Längtar mest efter att få lov och vara ledig. Får för mig att det kan bli ganska inspirerande.
Sen så har jag det vanliga dilemmat idag om hurvida jag ska träna Crosstrainer eller styrketräning.
Svårt val i dessa kyliga tider, men musiken får visa vägen som vanligt.
Sjukt nog känner jag mig fortfarande mätt sedan min palt prestation igår.
Ska nog dessutom dra ner på Pepsi max, har druckit en flaska om dagen i säkert en vecka nu.
Får kompromissa och dricka mer kaffe istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0