Man saknar inget som man inte haft

Jag skriver låtar som aldrig förr och jag borde börja spela in det känner jag, och imorgon så sätter jag mig på bussen till Edamerostens hemstad med Borg, vi ska dit och dricka vatten och leva på diet.
Sedan ska vi se Håkan Hellström också.

Jag måste ju kolla in scenen i östersjund, så jag vet vad som väntar när jag ska spela där på något år.
Väckte lite liv i min egen hybris idag, kanske var det kylan, kanske var det solen, kanske det bara är så.
Att skriva musik är ju helt enkelt det bästa som finns.

Jag längtar efter att stå på en scen. Kanske en gitarr i handen, lite folk med mig skulle vara fint, musiker.
Under tiden som jag väntar så kan man ju se sig omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0