Om ett år eller två

Morgonen tredje kopp kaffe smakar oerhört bra med lite Säkert ur högtalarna och solen som skiner in genom fönstret.
Igår sprang jag på löpbandet och det var ju en historia i sig.
Nej men det gick bra, det går framåt.
Intervallträning är bra grejer.

Idag tänkte jag faktiskt bränna av ett benpass på Nautilus, men sedan jag upptäckte att termometern visar 23,5 så kändes det som en lång promenad från skolan till gymmet när man väl har slutat.
Kanske trotsar jag kylan ändå. Det återstår att se.
Har andra drömmar, typ att lägga sig ner och somna om. Det hade varit ett välkommet inslag.

Dags att gömma sina drömmar och kasta i sig en till kopp kaffe, det är liksom 2 skoldagar, 3 lektioner kvar tills vi sitter på bussen påväg till Östersjund och Håkans konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0