Sen vi var 17 år

Vaknade upp.

Pepsi max är en av världens bästa drycker. Känns nästan som att ett iskallt glas pepsi max toppar en varm kopp kaffe eller ett kallt glas mjölk efter träningen.
Nästan.
Ska inte dra förhastade slutsatser angående kärlekar.

Blev underhålld av Magnus blogg igår när han skulle blanda mjölk i kaffet.
Nästan bättre än solsidan. Undrar varför grabben inte satsat på en karriär som komiker, att göra kaffe är en konstform helt klart.
En komiker måste ju ifs jobba, och det är inte Magnus grej, inte Martins grej heller.
Fast Martin ser mest slapp ut. Det är hans grej. Ta droger och se slapp ut.

Är säkert skönt att vara slapp, tror dock att jag undviker det i några år till. Så länge det går.

Därför skippar jag tjock colan.
Ett skönt uttryck, ska börja använda det mot alla som går den tjocka vägen för att släcka törsten.
Känns som att jag äntligen kan få min payback mot Passe för att hon varje gång jag dricker light eller äter en lo carb burgare säger: "Är du rädd att bli tjock".
Nu kan jag fråga varför hon dricker tjock cola innan hon ens hinner öppna käften.
Starkt.

Borg har dessutom lovat att visa mig hur ett riktigt styrkepass går till. Det ska bli spännande.
Att bli stark som den grabben hade inte varit helt fel.

Tur att man inte går på Danny mål dieten i alla fall.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0