Som om inga sorger fanns, naturens lagar i balans

Tänk att Januari redan har passerat.
Man hinner liksom inte med att fånga upp alla dagar varje månad.
Kanske tappar man fler dagar under dom kalla månaderna på året än dom varma.
Jag tror att det är så, och det är ju förståeligt.
Idag har jag nästan fångat dagen. Förrutom att jag har försovit mig ganska rejält och missat 3 lektioner.
Men istället har jag lyssnat på Lars Winnerbäck och käkat tacos.
Har sett 2 avsnitt Band of Brothers också.

Nu är det bara att invänta Ensemble B och sedan ett ryggpass på nautilus.
Har kastat i mig en hel del kaffe också, dock utan resultat känns det som.
Fast vem vet, det kanske kickar in någon gång. Ikväll när jag ska sova kanske.
Kanske aldrig.
Man vet inte riktigt med kaffedemonen.

Skulle behöva hitta ett riktigt bra spel till 360in.
Tyvärr så blir jag ju så rastlös av att sitta och spela, men just idag så känns det som att det skulle vara guld värt.
Bara att sitta ner och hålla käft och vara nykter.
Hade gärna skippat musiken idag, men med tanke på att jag troligtvis missar den på fredag så är det nog en ovärd idée!

Och så är det ju robyn tema. Lite ironiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0