Spring igen

Solljuset kunde ju ha väckt något slags liv idag, men det gjorde det tyvärr inte.
I övrigt så tänker jag en del. Vaknar på natten. Tror att jag ska vara någonstans och sedan så inser jag att jag bara ligger hemma i min säng.

Tråkigt uppvaknande för att sedan somna om.

Borde nog försöka väcka något slags liv i alla låtskrivartankar man hade tidigare.

Tänker på alla som sitter och kollar tv när man går på sin kvällspromenad.
Funderar på att bege mig ut på en sådan ikväll, med ipoden.
Jag brukar undra vad det är som gör att dom inte har någonting bättre för sig än att sitta och kolla på tv om kvällarna.
Sanningen är ju visserligen att det är vad många gör. Sen finns det dom lyckliga som har någon att göra det med, eller dom olyckliga som inte har någonting annat att göra hela dagarna.
Ibland kan man ju önska sig lite besök eller så.
Ändra riktning.

Någon att erbjuda en kopp kaffe eller så, eller någon som erbjuder en kopp.
Erbjuder.
Bjuder menar jag.
Bjuder på en kopp kaffe.

Äsch, snart har kvällen passerat. Som alla andra kvällar.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0