Staden vaknar långsamt

Drack kaffe i oändlighet idag. Morgonen tog nästan aldrig slut.
Sedan kastade jag mig ner i soffan och såg en film.
Därefter så spelade jag en del gitarr medans min lunch, i form av palt, kokade.
Stekte lite bacon, åt en del smör till. Har därefter varit i paltkoma hela dagen känns det som.
Men jag trotsade kylan ändå och tog mig iväg till gymmet.
Imorgon ser jag framemot ännu ett pass, och morgonkaffet, det kommer sitta riktigt bra tror jag.
I övrigt vet jag inte, jag tar en dag i sänder.
Lovet nästa vecka kan nog innehålla en hel del sömn, ur en posetiv synpunkt.

Igår var jag hos Farmor och Farfar och spelade kort med min kusin Linnea.
Det var på liv och död som alltid.
Och jag förlorade stort. Fast jag kan berätta att det skilde 20 poäng mellan våra bottenresultat från i söndags då jag vann.
Ingen drömmer väll om att förlora så att säga.
Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0