Sunny Drapes

Jag vaknade klockan kvart i tio idag.
Utvilad, solen skiner in, frukosten är uppäten och tidningen är genomläst.
Har en kopp kaffe kvar av 4 obligatoriska att dricka.

Känner att livet är en jävligt fin grej alltså.

Har en gammal Drapes låt som vi aldrig spelade framför mig och den är riktigt bra tycker jag.
Det skulle såklart resten av världen också tycka. Men det finns ju väldigt liten chans att någon annan får höra den.

Det känns lite bortkastat att åka iväg till skolan för en lektion när man kan vara hemma och åka längdskidor i det fina vädret. Men man kan inte ge efter för skolkdemonen bara därför.
Tror jag.
Har inte hittat svaret ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0