Tanken som räknas

Körde ju i Januari ett 21 dagars träningsmaraton.
Just nu så känns det som att formen har gått ner en aning efter en del slarv med maten och en del alkohol och så vidare.
Men jag tänkte att ett riktigt killermål skulle kunna vara mer inspirerande.
Sikta högt är ju det bästa, siktar därför på den klassiska fight club bilden på brad.
En skön form skulle jag gissa, nu måste jag ju dock utgå från min egen form och inse att jag inte kanske får lika stora muskler. Men det kan bli ett spännande mål. Starta nu, vara klar i Maj.
Borde vara genomförbart.

Tänkte köra någon slags uppföljning i bloggen också, men vi får väll se.
Jag har ju skrivit förr att jag ville komma i superform.
Jag känner dock att det är en del skillnad på formen när jag står på löpbandet med 70 kilo istället för 63, vilket vågen visade i december.

Nu har jag satt det hela i text. Då finns det ingen återvändo, havregrynsgröt till frukost och inget fika i några veckor.
Let's go.

Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0