Tänkte en underbar tanke

Idag när Passe skulle vandra iväg till Nautilus för lite Cancersol och simmning så hakade jag på och då så berättade jag om Säkert's briljans.
Jag berättade att jag tyckte bäst om albumet Facit, hon tyckte att Säkert var för bra, som med Lars Winnerbäck.
För bra för att höras på.
Stort för Säkert att bli jämförd med Lars Winnerbäck, men Annika gör väldigt briljanta låtar det tycker jag.
Jag gillar att det känns så hemmagjort. Levande.
Musiken påverkar mitt humör, och då är det bra musik, helt klart.
Sen så har Annika en riktigt härlig dialekt.
Insåg att vi åker ju till hennes hemstad imorgon. Östersund.
Sen är hon ju snygg också, fast det ska vi kanske inte gå in på mer.

Tråkigt för Passe att hon inte kan lyssna på det för att det är för bra.
Men ändå, tänk om någon skulle säga så om min musik.
Nu är det ju visserligen tråkigt om ingen skulle vilja höra det man gjort, men om anledningen är att det är för bra för att höras på, att det skapar en känslostorm. Det vore stort.
Det ska bli stort, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0