Tisdag

Bestämde mig ju förra veckan för att köra det nyttiga träningslivet.
Har dock inte riktigt hittat balansen, idag skippade jag träningen och såg en film med Micke mus, sedan har jag suttit och skrivit ett CV med min kusin medans jag lyckades trycka i mig 400 gram toblerone.
Men visserligen är ju onsdagar en alldeles utmärkt dag att börja ett nyttigare liv på.
Ser framemot kaffet som ska silas ner genom käften imorgon.
Var på sommarjobbens dag idag och skulle söka jobb.
När jag började prata med dom olika arbetsgivarna så insåg jag att man skulle ha med sig ett CV att dela ut.
Men livet gick vidare.
Kanske vänder jobbfrågan och man får leva jobbdrömmen någon annan dag.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0