Vattenmix

Upplevde bussens magiska makt på fredagen när jag och Borg krigade i 11 timmar. Skönt att vi direkt fick rensa ur skallen med alkoholens magiska kraft.
Tack vare att Borgs bror drog kortet i baren ett antal gånger under kvällen så kom jag i bra form.
Jag kunde ragga fina tjejer åt Martin och dessutom trolla och sjunga. Nej men det var härligt.
Blev en lite konstig känsla att dricka kranvatten nu när vi återvände hem från östersjund efter att ha levt på alkohol, läsk och en liten mängd mat under dom här 3 dagarna.

Allt som allt så briljerade ju Håkan, det var bara synd att jag själv inte hade orken med mig i dom sista låtarna. Men kriget vanns, sedan har det varit ett långt krig hemåt i bussen.
Men som 2 CROSSAR alltid gör, så tar vi oss alltid hem. Så småningom i alla fall.

Kom in i mattransen sen här hemma.
Helt sjukt.
8 Mackor, 2 muffins och en skål med glass.
Kanske inte det ultimata så här på söndagskvällen. Men gott.
Ser dock framemot att kasta kaffe i ansiktet imorgon, ser däremot inte emot att stiga upp.
Programmering 8.15, man får ta sitt straff för att man är ung.
Tur att man inte ser helt slapp ut i varje fall.

Börjar dock fundera på vad hela världen har gjort under helgen, känns som att världen stannar när jag och Borg åker iväg. Nej jag skojjade, sådan hybris har jag inte.
Tänkte mest på att jag inte har hört av "Danny Lillfinger", för att citera Borg, på hela helgen.

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0