This is where all my dreams never ache.

Ville behålla tillståndet igårkväll och aldrig bli nykter igen.
Fast vid 7 tiden på morgonen så vann sömnen efter kvällens äventyr.
Var länge sedan jag hade en så trevlig kväll.

Kände livet ligga och trycka uppe i halsen.
Fick ett ganska hårt besked också.
Men egentligen borde det inte spela någon roll för mig. För jag har haft det bra och roligt hela lovet.
Med vännerna.

Gårdagen krossade förväntningarna som bara den och blev en riktigt härlig kväll.
Tror dock jag kan nöjja mig med några nyktra dagar nu.
Fast föreslår någon fest så skulle jag dock inte dra mig ur.
Ville bara förtydliga det.
Så inga missförstånd görs.
Åt hur mycket som helst igår när jag kom hem, var helt sjukt. Åt mig igenom kylens alla resurser.
Nu trycker jag kaffe efter 6 timmars sömn.

Välbehövligt.
Funderar på att sjunka ner i soffan och spela xbox hela dagen.
Får dock se om jag orkar det.
Mina föräldrar borde anlända hem med en stor kebabpizza till mig snart.
Satsar min energi på att få i mig den.

Vet inte riktigt vad jag ville berätta.
Finns några historier från igår, dom får läka ut i fragment här framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0