11 kilometer och en dusch senare

Jag kastade mig iväg i löpspåret idag som planerat.
Blev peppad av Martins ljuva stämma från Caligula albumet.
Börja Leva och Cyklar och Knark var väl dom två låtarna som slumpades fram mest om jag minns rätt.
Cyklar och Knark är verkligen ett musikaliskt mästerverk.

Frågan är dock somsagt hur man kommer på sådana texter.

Min rygg började hursomhelst klaga direkt då jag började springa, vilket den har gjort rätt ofta på senaste tiden.
Åtminstone varje löppass efter en fylla.

Vet inte riktigt hur jag ska relatera till detta ryggproblem. Jag vill ju bara att det ska gå över.
Hatar speciellt känslan när man vaknar på morgonen innan väckarn ringer och man tänker rulla över på andra sidan och somna om men ryggen känns helt låst och stel.
Visserligen så brukar det gå över när jag vaknar upp och börjar röra mig så att ryggen kommer igång.
Men jag tror ändå att jag verkligen ska försöka tänka på vad jag gör med ryggen även om jag är full och inte kan relatera till morgondagen.

Nu väntar en middag med en del släktingar. Bara att kasta sig rakt in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0