För vi har tagit studenten!!!

Man vet aldrig vilka vändningar livet tar nuförtiden.
Jag tog studenten igår, levde det riktiga livet och sänkte en flaska jäger och champange på morgonen, sedan så gällde det att hålla balansen uppe, och det klarade  jag ju av riktigt fint.

Jag vet inte riktigt vart mina förväntningar låg på studentdagen, men jag tror att dom överträffades.
Det känns som att jag skulle kunna tänka mig att plugga igen, bara för att få ta ännu en student.
Annars så är jag nog gärna en arbetslös musiker.

Jag tjänade mina första pengar som musiker igår. Micke hade tagit med sin nylonsträngade, och när jag sprang runt på stan och spelade för folk så erbjöd sig 3 estettjejer på heroes att betala för att jag skulle stanna och spela för dom hela kvällen.
Dock så föll jag för grupptrycket efter ett tag och vi kastade oss in i krogvärmen.
Hela dagen är väl en dimma.
En rolig dimma såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0