Hej bloggen

Hej bloggen, eller som Tast skulle utryckt det till videobloggen "Tja tja bloggen".
Jag kanske trodde att jag behövde en distans till att skriva ner saker.
Men jag inser att så var det nog inte.

Jag har dock skrivit ner rätt mycket saker på sista tiden.
Mer musik, mindre blogg. Det är rätt bra saker.

Jag tänkte för några minuter sedan att jag hade en hel del att dela med mig av, men allt sådant verkar ha försvunnit.

Det känns som att sommaren har kommit allt närmre, för att tillslut komma hit.
Alla slänger upp festbilder på facebook och jag behöver verkligen få fredag så att jag kan ta mig ett rejält glas.
Såg visserligen en hel lastpall fylld med CheeseTwisters idag. Tur att det inte var CheeseBallz för då hade jag nog inte kunnat hejda mig.
Jag undrar hur övriga arbetsplatsen hade reagerat om jag hade slitit upp plasten och börjat hälla i mig några påsar samtidigt.

Jag undrar hur dom hade reagerat somsagt, jag kan dock inte påstå att jag bryr mig.
Tänk att jag alltid måste sätta mig emot allting.
Åtminstone när jag skriver så vill jag vara ganska anti.

Verkligheten är en annan, tror jag.
Visserligen så sa Borg för en vecka sedan ungefär att jag nog är lätt att uppfatta som dryg när man inte känner mig.

Jag vill allt och alla väl.

Jag har skrivit en ny låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0