I hate everything i do, to come on through

Sitter och känner in kroppen.
Den känns inte lika ung och fräsch som igår.

Dock så är några timmars odödlighet ett bra utbyte att få från en flaska där det står Jägermeister på ettiketten.
När jag sprang häromdagen så lovade jag mig själv att skippa cigaretterna på festerna från och med då.
Jag får helt enkelt starta om det löftet och bestämma mig att från och med nu och fram till på fredag så är det no cigarrets som gäller.

Glaset igår gav mig rivstarten jag behövde efter en veckas jobb.
Och jag inser att jag kommer nog att behöva en rivstart varje helg under sommaren.

Jag läste ordet höst i en annan blogg och tänkte på hösten som rätt fräsch.
Ni vet dom här klara lite småkalla höstdagarna när löven är riktigt orangea men solen lyser och vinden kastar sig i ansiktet.
Man kör ett pass på nautilus och sedan vandrar man bara runt på stan.

Det finns något lockande i det där fräscha levernet just idag.
Men nästa fredag vet jag att jag är mer lockad av Martins sätt att leva.
Det är man ju visserligen nästan alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0