Insida > Utsida

Är inne på min 5 bok om romare och greker sen i våras.
Den jag läser nu är en ganska spännande deckar roman.
Vet inte riktigt hur den återanknyter till den verkliga historien som har utspelat sig men nog har den säkert några historiska referenser i sig som jag missar eftersom jag är dåligt insatt.

I alla fall så är det synd att en bra bok ska ha ett fult omslag.
Jag hade verkligen ingen lust att läsa den när jag fick se omslaget. Men eftersom att jag inte heller hade någonting annat att läsa så föll valet på denna bok.
I hades käftar heter den.

Jag tror att det finns några eller åtminstone en uppföljare också.

Kultur är ju bra i många olika former.
Det får mig att börja tänka på Magnus kommentar i fredags: "Magnus vågar inte vara dryg mot mig eftersom jag är en sådan respekterad konstnär".

Hade ställt ut på kulturens hus tydligen. Jag har spelat på kulturens hus.
Men jag gillar att träffa en trettiofyra åring där hybrisen fortfarande lever.
Min har nog redan börjat dö lite grand. Fast bara ibland. Allt som oftast när man lever det där oglamorösa livet på ett lager på porsön.

Var inte oroliga, under helgerna så kommer hybrisen att hållas på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0