Jag vet vilken dy hon varit i

Har suttit med mina boys och kollat igenom klassikern Rambo first blood: Part II.
Ett smart val av namn på filmen.
Hela dagen har kännts som en söndag, även om det faktiskt har varit lördag.
Huvudvärken har funnits i huvudet hela dagen men det kan jag leva med.

Känns också som att man kommer sakna skolan på något sätt.
Fast livet tar ju alltid ett steg framåt, och det är ju bra på sitt sätt.
Ibland blir det ett långt kliv, ibland ett kort och ibland ett snedsteg.

Jag tror att jag har blivit bättre på att gilla läget.
Egentligen så borde man kanske inte låta sig själv förändras på det sättet.
Jag är ju mer vad vid att tycka och tänka, drömma och fundera.
Var sak har sin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0