Men jag kommer vänta länge än

Snart är fredagen här.
Kollade igenom dokumentären om Foo Fighters ikväll.
Kanske inte direkt mitt favoritband, men dom har några sköna låtar.
Och sen så är jag ju inte direkt inlyssnad på alla deras låtar heller.

Jag var och sprang ikväll, 12 km. 
Var riktigt skönt, fast just nu ser jag mest fram emot morgondagens Rygg och Magpass.
Förhoppningsvis så kommer min beställning fram också.
Jag älskar att beställa saker från internet.
Alltid samma grej. Man beställer på söndag och tänker att det kommer nog fram på tisdag.
Sedan så är det i ånge på onsdagen och hinner ändå inte fram till torsdagen.
Med lite tur så ligger det och väntar på mitt uthämtningsställe imorgon efter jobbet.

Jag tänkte ju slänga upp en videoblogg från jobbet också, men jag insåg att den var så dålig att jag skippar det.
Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa böcker om romare. Har börjat läsa en till bok av samma författare som sist.
Omslaget är fortfarande riktigt tråkigt att kolla på.
Nästan så att man inte vill ta upp boken och läsa när man ser det. Men jag har lärt mig att genomskåda utsidan.

Sen så säger jag inte så mycket om vädret. Ska föreslå en Aquavithelg nästa helg, och lite burgers for the boys.
Det lutar dessutom mot en partyfri helg, visserligen så har inte helgen kommit än så jag kan inte veta säkert.
Men i nuläget så ser det ut så. Ser istället ut att bli en del Star Wars.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0