Midsommar

Midsommar.
Punkt.

Ännu en kväll som vi har stridit oss igenom.
Med vi menar jag vi som alltid verkar ha förmågan att gå all in.
Jag och Borg.
Vi var väl dom enda riktiga hjältarna ute på stan den kvällen.

CROSS.

Idag är det söndag.
Ska jag vara helt ärlig så var jag kanske lite otaggad på fest igår, efter fredagens äventyr. Men nu på söndagen, när man vet att morgondagen är en måndag, så hade jag hellre sett att det var en partydag imorgon.
Men jag behöver inte vara orolig. Snart sitter vi där igen.
Med gift i blodet.
Öppna ögon som vi har gömt bakom solglasögon och med våra svartaste jeans på benen.
Förstör astman och ser drömmarna i ögonen.

Lever i nuet.

Just nu finns nuet också runt omkring. Kaffe och musik.
Dock inget flottigt maxmål.
Men det löser sig.

Micke har kittat upp mig med hela säsongen av Game of Thrones så jag tänkte kasta mig i i den serien medans jag ligger i soffan.
Tacos väntar till middag också.
Visserligen så har jag planer på en löptur också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0