Midsommar

Satte colan i halsen när jag läste att Martin varit ute och sprungit.

31 år är alltså mannen. Man får hoppas på att man inte har nått upp till hans slapphet innan 60.
Att han springer känns lite oroande, jag hade liksom tänkt hålla mig ung och fräsch med träning och sprit.

I övrigt så var det världens kaos på jobbet idag. Varor överallt som ska iväg inför midsommar och massor och åter massor utav backar och pallar för oss att sortera.
Efter tvåfikat så fanns det ingen återvändo utan jag rattade bort p4 och slog igång bandit rock på radion. Sedan hittade jag en knapp där det stod "Extra Bass". Jag frågade Jocke om jag skulle våga trycka på den och eftersom han inte verkade bry sig så trycktes den in.

Jag vet inte om Bandit gjorde arbetet så mycket lättare. Det är ändå rätt skön stämmning när alla kör järnet och det är rörigt och livat runt omkring en.
Dagarna går snabbare än när man måste leta efter saker att göra.

Imorgon är det fest. Kunde inte kännas mer rätt.
Ikväll hade jag tänkt glida in till gymmet återigen, men det stänger redan 18.30, det vill säga på 5 minuter.
Med maxmat i magen och en cola light i handen så överlever jag nog.
Har trots allt varit där och krigat 3 dar denna vecka. Fast jag tränade även på söndag så vi skulle kunna säga 4 dar, och imorgon så startar väl dagen med en löptur efter frukosten eller lunchen innan jag och Borg tänder vattenpipan och grillen och bryter isen. Sedan är staden vår.


Ikväll ska gitarren få jobba lite istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0