Musik musik musik > Jobb

Vet inte vart kraften har tagit vägen den senaste tiden.
Har seglat omkring på jobbet idag med Glasvegas i öronen, halvt sovande hela tiden känns det som.
Kände mig inspirerad till världens tråkigaste videoblogg så att ni får se ett moment från en arbetsdag, eller en liten video om hur man inte ska lasta en truck.
Det låter nästan intressant, men det är dåligt filmat och oinspirerat.

Men inspirationen finns i alla fall till träningen. Körde axlar och triceps idag, dropset.
Lär kännas fint imorgon när man ska jobba igen och casha in pengar.
Har kört dropset på alla pass sen jag började jobba och nästa vecka tänkte jag gå in i en annan fas.
10 repare en vecka, sedan 8, sedan 6. Sedan dropset igen.
Vi får se vad kroppen ger för respons.
Den senaste tiden har den svarat med att öka fettet på min mage.

Att jobba är ett effektivt sätt att trolla bort magrutorna och öka på ölmagen tror jag. Dessutom blir veckorna längre och helgerna kortare.

Sjukt att vi har festat så många helger i rad som vi faktiskt  har gjort... Eller dom som har hållit partyhumöret uppe är ju jag och Borg. Tast har varit med på rätt många hörn dock.
2 hjältar.

Ikväll så stod jag och körde igenom lite egna låtar i källaren. Jag och gitarren då. Har inte rört den stålsträngade på länge och jag måste erkänna att den lät magiskt vacker jämfört med nylon.


Ska ta och satsa på en tidig kväll ikväll. För att hitta någon slags energi.
Någonting säger mig att det finns några partyhelger framför mig, och det gör mig glad.
Dock deppar jag inte ifall den kommande helgen skulle bli en Star Wars och cheeseballz helg.
Baksmällan 2 borde man egentligen ta och se med grabbarna, och dessutom så måste vi snart ta och bada i gropen.
Jag borde nästa sätta ett tvång på att vi badar där i helgen.
Sen är det inte mer med det.
På någon helg ska jag uppträda med gitarren i handen. Borg med munjigan i munnen hörde  jag.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0