Searching is killing me

Idag är det söndag på riktigt, även om jag tyckte att gårdagen kändes lite som en söndag.
Dock finns det inga tvivel idag, grått väder, kallt och jag känner mig riktigt seg.
Klev upp vid 10 tiden, åt frukost, och somnade sedan om till halv 1.

Kanske finns det en mening med det också.
Kände mig rätt stressad när jag vaknade igen.
Men nu har lugnet lagt sig, jag får hoppas att vindarna lägger sig tills imorgon så att jag orkar cykla in till jobbet.

Jag har hinkat i mig kaffe idag också.
Lyssnat på lite olika låtar och funderar över varför dom kändes bättre i fredags då jag gick runt på stan och spelade med olika människor.

Men det är väl som med allting annat, det blir roligare med andra än när man är själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0