When your standing on the window ledge, I'll talk you back from the edge

Glasvegas är ett band som har fortsatt att växa i mina öron.
Man blir rätt så sugen på att själv spela musik när man hör dom.
Briljanta.

Jag har börjat fundera över varför man inte själv kan ha sommarlov.
Jag klev upp halv tolv idag, åt frukost och sedan gick jag och la mig igen.
Kroppen lider av sömnbrist tror jag.

Nu har jag varit vaken i en halvtimme ungefär och har hunnit käka lunch och dricka några koppar kaffe.
Världen börjar klarna igen.

En löptur ligger fortfarande framför mig, och en dusch.
Jag vet att allting kommer kännas välidgt mycket mer klart efter att jag genomfört den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0