3 månader sen idag

Känns som att man har varit ledig mer än bara 2 dagar.
Kanske är det kaffet som spökar med hjärnan, eller att man vänder på dygnet.
Började dagen idag med Cola Zero och kaffe som drycker.
Kanske inte den smartaste starten, men inte dålig heller.


Har insett att varje gång jag bestämmer mig för att sluta med något så får det motsatt effekt.
Som nu med lightläsk. Har legat på ett stadigt intag av minst 1.5 liter senaste 10 dagarna minst.
Inget man borde lida av egentligen, musiken har legat på hyllan i en dag, men det känns som mer.
Spelade lite nylonsträngat igår. Men jag inser att klockan snart har slagit för många slag och man snart ska iväg mot nya marker.
Imorgon ska jag försöka fånga morgonen, runt 10-11 tiden kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0