Come to decide that the things that I tried Were in my life just to get high on

Onsdag kväll, vad ska man dra för slutsats?

Musik är fortfarande en briljant grej.
Kaffe intaget är fortfarande nere på 2 koppar per dag, körde ett hårt löppass idag och sedan så har jag bakat en kladdkaka nu ikväll.
Ett kärt återseende. Med vispgrädde och allting.

Funderar på att bryta trenden till helgen och dricka en pepsi max eller liknande, bara för att.
Sedan kan vi kasta bort allting.
Riva ner allting.


Ska ju se håkan och Säkert till helgen. Annika är snygg och gör trevlig musik, håkan är håkan mycket mer behöver jag inte säga.
Ett bra recept på senaste dagarnas tristess tror jag. Även om jag redan känner att jag börjar ta mig ur det hela.
Saknar nästan dom iskalla dagarna för att det kändes mer okej att sitta och dricka kaffe hela dagen då.

Nu vill man åstadkomma saker. Kanske borde annonsera på blocket efter bandmedlemmar.
Köpes.
Eller kanske på bytesdelen.
Jag utbyter musikalisk glädje med dom.
Självklart så skulle vi spela min musik, för den är riktigt briljant.
Jag borde kanske helt enkelt höra med Joe om det inte finns möjlighet att spela in några låtar.

Har speciellt 3 låtar som jag verkligen vill spela in. Sedan har jag ju utöver det ett antal låtar som jag också gärna skulle spela in.
Borde viga en vecka åt inspelning och kaffedrickande.
Komma ut på andra sidan som en ren människa, slå i mig i del alkohol. 
Börjar nästan mer tro att man måste leva några gångar innan man kan dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0