Håll ut

Låtlistan som Magnus la ut igår kändes härlig.
Sedan började jag sakna allt vi skulle göra.
Under tiden som jag väntar och skogens ljus är inte heller med, men det är väll egentligen ingen förlust, musiken finns kvar i huvudet.
Idag är andra dagen på strikt kaffe diet.

Vaknade upp med en huvudvärk som kan jämföras med bakishuvudvärken jag hade efter allstar för några veckor sedan.
Inte helt okej med andra ord, men jag överlevde impulsen att strunta i det och åka iväg och köpa ett flak monster.
Intog mina 2 koppar kaffe, en alvedon och den vanliga skålen youghurt med frukt och flingor till frukost.
Kände att det kanske var genomförbart ändå.

Ska försöka köra ett träningspass idag också, mildra abstinensen.
Vända bort blicken från kaffekoppar och ta solen i ögonen.
Man kan inte göra så mycket mer, bara hoppas på det bästa liksom.

Längtar fortfarande tills våren verkligen kommer. På riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0