Hugger i sten

Imorgon väntar fredagen, på andra sidan världen känns det som.
I alla fall ledigheten. Egentligen rör det sig om 3 enkla saker.
Musik, träna, samhälls.
Bussen hem till kaffet.
Fick en lustig idee idag för några sekunder.
Tänkte att jag skulle sluta med kaffe, sedan kollade jag mig själv i spegeln och skrattade.
Egentligen var det inte ens roligt. Vilken best man är ibland.
Försöker få sig själv att sluta med kaffet. Aldrig att jag ger upp den drycken. Någonsin.

Minns när jag slutade dricka kaffe förra våren, det var några hårda dagar.
Sedan var det över. Inget mer kaffedrickande.
I kanske 2 veckor, 3 veckor till och med. Minns inte riktigt.
Har radet dom veckorna ur minnet liksom.

Sedan såg befann jag mig i Stockholm och skulle se AC/DC, kaffe fanns tillgängligt dygnet runt på hotellet.
Jag var fast igen.
Har haft nackspärr i några dagar också.
Inget jag kan göra något åt egentligen.

På tal om träningen, jag ska ge mig in helhjärtat en dag eller två nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0