Live forever

Tänk att lite reverbad gitarr och sång med en hel del dialekt kunde göra dagen så härlig när jag haltade iväg till bussen efter dagens gympass.

Solen låg på och luften kändes klar på något sätt. Kanske var det en känsla av vår eller också bara en känsla av liv.
Hursomhelst så såg jag en tjej och hon såg mig, och nu börjar det låta flummigt.

Fast jag har sett henne ganska ofta nästan varje dag. Här och där.
Isåg dock det först idag då jag reflekterade över att hon kanske är rätt söt ändå.
Då insåg jag att jag inte direkt alls har tänkt i dom banorna på hur länge som helst.
Har trivts bra som singel, och det gör jag ännu.
Men det var ändå härligt att tänka så som jag gjorde idag, och livet kändes väldigt härligt när man fick sätta sig på bussen och tänka sig bort med sin musik. 

Under tiden som jag väntar så kan jag ju ändå bara drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0