Lördagspåse

Har legat lite på is med videobloggarna känner jag.
Men idag var jag helt frisk och startade dagen med en löptur.
Känns som att man tinade upp lite grand i skallen. Förstod hur livet egentligen går till.

Igår så var jag lite osäker. Kom fram till storheden kvart i tolv, och då ringde Frida och frågade om jag hade glömt att elevrådet skulle ha ett möte med någon representant från stockholm.
Insåg att jag hade glömt det och körde rätt snabbt till skolan igen.
Paulina erbjöd sig att rädda dagen och ta och åka och parkera bilen åt mig.

Sedan flöt världen samman, mötet avklarades och vi klarade av en fikastund jag Micke och Paulina.
Insåg att vi inte är så olika jag och alla andra som fikar ändå.
Började om med en Cola Light. Har tryckt 3 liter pepsi max sedan den studen passerade. Härlig dryck.
Tilllägger ingenting.

Snart bjuder jag även på en videoblogg.
Micke som öppnar sin nya 3DS igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0