Men inte ska du dricka ditt hjärta itu

Var en blå himmel idag.
Har insett att det finns andra saker än kaffe. Till exempel bullar och mjölk.

Hade lyckan av att ha sovmorgon imorse och en mor som bakade kanelbullar medans jag åt mig frukost, så det blev liksom en efterrätt redan på frukosten.
Sedan så gick livet vidare och skoldagen passerade, liksom gympasset.
Sedan har jag spelat en del gitarr, tror att en inspelning är precis vad som skulle behövas.
Speciellt en låt. 
Sedan kan ju antalet få växa med vinden.

I övrigt så får vi se om mitt light uppehåll kommer brytas idag, det finns en risk då två CROSSAR ska iväg på en klassisk tur. Visserligen en falsk klassiker, men det skyller vi på mörkrets intåg.
En klassiker är en klassiker oavsett, och då finns det en liten risk att man känner ett sug efter några droppar av den magiska drycken.

Visserligen så tror jag att sommaren kommer bära mer frukt med sig. En del fyllor och en del liveframträdanden och så vidare. Några levels och några bad i gropen.
Men nu kan man ju i alla fall hoppas på att Magnus bjuder på en spelning redan under våren.
Samtidigt som man kan lova sig själv att bjuda på några fyllor i vår.

Snart mina kära vänner, snart, så ska vi bryta denna trend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0