Oh this town, kills you when youre young

Måndagkväll och det vanliga febertugget som man brukar köra när man är sjuk.
Gnälla lite över att man är sjuk. Ha tråkigt i brist på saker att göra.
Spela lite gitarr för att sedan landa på sängen av utmattning.

En löptur känns oerhört långt bort i nuläget. Kanske är det så ibland. Man måste distansera sig.
Pratade med min bror tidigare, ett enkelt samtal. Jag fyller år på måndag.
Han undrade vad jag ville ha, jag gav ett förslag, han satt framför datorn och beställde hem det as we spoke så att säga.
Kanske är det så det funkar mellan alla bröder.
Annars gillar jag överaskningar på födelsedagar. 

Gillar överaskningar i allmänhet oftast.
Har suttit och kollat igenom vilken glass jag ska skjuta imorgon. Efter gårdagens Cookie Dough så föll valet på en av dom nya Ben&jerrys smakerna.
Har redan glömt namnet, men det kan nog ge mig en viss bot ändå.

Tycker annars att Anna Ternheim är fullkomligt briljant kvällar som dessa. Kanske det ändå påminner om något, fast ändå inte.
Skönt att tycka om avskalad musik också. 

Har inte skjutit kaffe på 2 dagar nu, och det är underbart. Är inte ens sugen.
Har däremot skjutit in light i systemet. 

Men det är inget jag sitter och deppar över. Det är liksom bara att ta livet för vad det är.
Snart är jag ändå frisk, går i vårsolen med solglasögon och njuter.
En löptur, ett gympass. Lite sådära. Någon fest.

Några nätter. Sen lever man igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0