Så kan vi ju lära någonting viktigt av varann

Sitter och funderar över sommaren.
Inser att det kan bli en ganska bra start med Examensfirande en vecka, sedan 3 års jubileum i min stuga med aquavit och så kör man på tills det blir dags för trästocks, pdol och lk.
Sedan så kommer hösten komma igen insåg jag då.

Fast just nu känns det inte som att det gör så mycket. För nu är ju ändå våren snart här. Vi kan nog nästan säga att den startar imorgon.

Har lovat Paulina ett samtal i morgonkväll, som en respons på hennes samtal i lördags. Sa också att vi borde börja fylleringa varandra varannan helg. Fast egentligen så borde vi väll börja umgås igen.

Jag ser kanske lite skeptiskt på deras realtion. 
Kanske är det för att jag själv har något slags hopp.
Jag kan tänka mig ett scenario där en av dem frågar: Du dricker väll inte?
Och svaret blir: Nejdå.
Problemet är att jag ännu inte kommit på vem av dom som är den sköna som säger att den inte ska dricka.

Därför blir det skönt att festa med grabbgänget imorgon, då vet jag med säkerhet vem som säger nej. Och vad ett nej står för när man får den frågan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0