Samtidigt i ett annat land tog hon farväl

Fick en uppenbarelse idag på bussen. När jag skulle hem alltså.
Insåg att det var länge sen man kickade in en onico under läppen.
Dessutom så var det några veckor sedan man upplevde den snabba lyckan.
Men det löser sig till helgen. Frågan är hur man ska kunna motstå allt som livet har att bjuda på.

Svaret är enkelt, man ska inte motstå sådant.
Hur det än är så blir man nog en produkt av sin natur.

Har kastat en del ackord på gitarren idag. Lät fint upplevde jag det som.
Fick liksom till en låt men ingen text.
Skum känsla.
Kanske kommer den flygande en annan dag. Annars så drack jag en kopp kaffe idag.
Ville inte motstå suget något längre, och det var snabbt avklarat. Sedan återgick jag till att leva ett koffeinfritt liv.

Längtar tills man får sprätta monster för att ordna tre snabba på fredag. Eller lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0