Scar tissue

Snart 700 inlägg kan jag berätta.
Kanske kommer jag fira detta med en kopp kaffe.

Imorgon så vet jag i alla fall att det är fettisdag, och då är semlor en självklarhet för själen.
Har läst en hel del böcker på sista tiden, och det är  mycket trevligt.
Imorse när jag steg upp så kände jag mig så trött att det hade varit ett välkommet inslag med en dag i sängen där man bara ligger och läser böcker. Men jag tog steget upp och kokade snabbt några koppar kaffe. Slog i mig dessa och mötte världen med nya ögon.

Det är skönt att fast man stiger upp runt 6 så är världen inte bara mörk, utan att solen redan har hittat fram.
Idag återupptog vi den klassiska promenade till storheden, jag Danne och Borg. Nu återstår bara att återuppta höstens festande också så har vi hittat det vinnande konceptet igen.
Lite oasis kan vara inspirerande ikväll. Precis som att läsa om Anthony Kiedis, har dock snart plöjt igenom även den boken.
Sorgligt det där.
Bra böcker tar alltid slut snabbare än dom lite sämre.
Men böcker är bra grejer.

Kanske inte riktigt jämförbart med musik.
Men ändå mycket känsla.

Imorgon har jag sovmorgon, den ska spenderas med att dricka kaffe i det förutspådda solskenet!
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0