Shoreline

Måndag idag.
Kastade iväg kvällen och sov ett antal timmar.

Kastade iväg morgonen och sov någon timme för länge där med.
Har väll egentligen ingen större innebörd.
Missade dagens träning, men efter gårdagens benpass så kändes det rätt skönt.

Har dessutom gjort slag i saken vad gäller kaffe och light läsk.
Intog 2 koppar kaffe imorse. Svart på vitt. Inget mer. Ingen pepsi max eller liknande heller.
Har dessutom inte fått något slag i ansiktet på den fronten, ingen huvudvärk eller någonting.
Kanske är denna kaffefria väg som jag har tänkt inta, rätt väg att vandra. Funderar på om man ska köra på 2 koppar eller kanske bara en kopp imorgon.
Tror att 2 får bli ett vinnande koncept, borde ju kunna vara fri från den svarta förtrollningen innan fredag.

Sedan är det helg. Men jag går mest och längtar framåt i tiden. Utan någon egentlig idée kan jag erkänna.
Men jag tror det kan bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0