Solen i ögonen

Tog en paus från träningen idag, bröt konceptet liksom.

Musiken fick stå för underhållningen istället och jag inser varför man hellre är en musiker än en atlet.
Bra grejer i övrigt.
Morgondagen kan dock få återgå till den sedvanliga träningen, men ärligt talat, tänk om man hade haft ett band att spela med, kunna ge fingret åt världen totalt.
Fast samtidigt ge musiken till dem som ville ha och ta.
Börjar redan se fram emot morgondagens kaffe, går miste om halva min sovmorgon eftersom jag ska ha handledarträff angående projektarbetet. Annars så längtar jag mest efter en rejäl jävla fest.
Som tar ner en på jorden igen, eller vilket tillstånd man nu söker.
Jag har nog ingen hybris längre. Den måste jag nog jobba tillbaka, om det så ska ta en längre tid.
Fick tyvärr ett sms efter att jag hunnit vända vinden hemåt idag.
Kanske nästa gång.
Kanske vi kan bege oss ut och festa någon helg. Inget allvarligt, sänka en del shots, sänka några level.
Sänka oss själva.

Önska dirty days på corner eller någonting.
Fyllespela gitarr.

Kunna trolla, sjunga och dansa.

Förövrigt borde ni spana in youtubeklippet här nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0