Svart

Kände idag att jag var tvungen att förgylla morgonen med en kopp kaffe.
Ser till vädrets sida så är det ett bra väder att dricka kaffe i.

Sedan så gillar jag när man dricker "lugnet före stormen" kaffet.
Kaffekoppen före man ska iväg och festa.
Kaffekopparna innan man ska jobba.
Och så kaffekopparna man intar innan man ska till skolan.

Kanske är den allra bästa koppen den dricker under dom kallaste dagarna i december då man slipper gå ut.
Eller den man får inta i solskenet i en solstol vid stugan, medans man lyssnar på sommarpratarna.

Svårt att säga. Jag insåg i alla fall att jag ville bryta mitt uppehåll idag. Och det insåg jag även igår.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0