Vi är lördagens änglar

Kastade i mig monster idag efter att jag klippt mig, utan effekt.
Kanske behöver blanda den med någonting.
Ser mest framemot att fylla 20, få ha kalas eller vad man ska kalla det.
Frågan är, ska man gå runt som i dvala fram tills dess.
Såg Magnus stå och röka utanför roasters idag, fan också att vissa ska lyckas vara coola bara sådära och andra inte.

Lite som när man umgås med Borg och han säger att han trivs bättre i långt hår och så säger någon annan åt honom att klippa sig. Ska jag vara ärlig så är det mycket coolare med långt hår. Det tycker jag stämmer på dem flesta.
Kort hår är lite som att nysa så att det kommer ut snor på en offentlig plats. Typ på bussen på morgonen, eller i skolmatsalen medans man går skola.
Jag klippte mig idag, kanske är därför jag drar hårrelaterade historier.
Känns alltid som att håret blir för kort efter att jag klippt mig, och så börjar jag fundera över varför man klippte sig egentligen.
Sedan går en eller två veckor och håret får helt perfekt längd.
Sedan går en vecka till och man ger upp och reflekterar inte över det längre.
Mörkret kastade sig över världen nu, begravde solen.
Fast det finns ändå ljusa stunder kvar här i världen.
Idag ska det tränas, dock bara lite CROSStrainer, funderar över 30 minuter, men hoppas att jag känner mig taggad på 60 minuter lite senare.
Men jag ska inte lova för mycket.
Träningen går lite framåt och bakåt tycker jag.
Under lovet kändes det som att den tog stora steg framåt. Men sen under helgen och veckan som har varit nu så har det inte kännts så.
Det är bara en känsla.
Vi vet alla att musiken alltid går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0