Vi går på skaren

Vi går mot ljusa tider nu, fick ett sms som var aningen oväntat.
Kollade film med 2 grabbar ikväll. Konstig känsla att bryta sig loss från datorskärmen och spelandet med Danny och Micke. Slipper kasta dataskärmsstrålning i ansiktet och tar en annan vändning.

Blåsten verkar inte vilja ge med sig utomhus ännu, insåg också att jag har börjat drömma mindre.
Kanske är det bra kanske inte, spelar nog ingen större roll, är fortfarande bra på att måla upp storslagna scenarion.

Musiken ligger där den ligger. Låter nästan som jag vill nuförtiden, det är dessutom bra.
Youtube lösenord är inte min grej att hålla reda på, men hittar jag det så slänger jag upp en musikvideo till limbo denna kväll.

Så godkväll och spana in den senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0