Bakom i dina spår

Kastade mig i vattnet på nordpolen med Danny, Mört, Sebbe och Ronja.
Efter 2 timmar av vattenäventyr som definitivt var bättre förr men kul i liten skala nuförtiden så kastade vi i oss triple cheese.
Eller det var bara jag och Mört som tog den burgaren. Övriga valde den smala linjen och käkade orginalmål.

Kroppen var ganska mör efter badet och efter det så tog jag och Danny en promenad. Sedan spelade vi BF3 i några timmar. Käkade också en stor del godis.
Känner mig jobbigt godismätt. Kände mig också tvungen att trycka i mig en proteindrink. Whey 80 banan.
För att kompensera för att jag missat en tidigare idag så tog jag dubbel dos.
4 dl mjölk. 2 dl Whey 80. Blev faktiskt ganska gott.
Som en banan milkshake.

Nu är det dags att spana in två steg från Håkan.
Visst heter den så?

Imorgon ska vi träna triceps.
Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0