Black keys

På trästocks i somras så fick jag tipset om att lyssna på Black Keys.
Av snus Maja som tydligen aldrig slog mig på all star i vintras.
Och istället för att slå mig på trästocks så bjöd hon på violsnus och krokodil öl.

I alla fall så antecknades Black Keys i mina anteckningar på mobilen och nu kom jag för en gångs skull ihåg det och lyssnade.
Har insett att folk har slutat tipsa varandra om musik nuförtiden.
Jag tipsar gärna folk om Magnus Ekelund och Stålet. Dock oftast när jag är full, och dom är fulla.
Jag är ju som ganska medveten på vilket mottagande det brukar få.

Men black keys var inte dåliga.
Härligt. Tack för tipset.

Nu sitter jag och inväntar dagens träningspass med Borg.
Det som står på schemat idag är bröst, och konditionsträning.
Fokusen är på topp. 
Det har till och med kommit lite snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0