För en lång lång tid

Det verkar komma ut en hel del deppiga blogginlägg nu på hösten.
Men inte här. Här sprudlar glädjen ännu och humöret är på topp varje dag.
Allt tack vare kontinuerlig träning, mat och jobb. 

Vilket framgångsrecept. Fattas bara sömnen för att göra cirkeln komplett.

Nej jag förstår faktiskt höstdeppen.
Regnet öser ner utanför fönstret vilket kan göra dom flesta lite deppiga.
I alla fall så längtar jag efter torsdagens träningspass vilket kommer innehålla Axlar och kondition och imorgon så borde en hel del Whey 80, kreatin och lite Rage Nitro landa på mitt uthämtningsställe så att jag kan ladda rejält inför träningen.
Just nu ska jag bara ladda inför jobb från 22-07.

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0