För jag föddes till ett liv, och sen hände ingenting

Det är ju några stycken som har mailat och frågat om jag inte ska lägga upp någon ny låt eller liknande snart och när jag nu faktiskt har möjlighet att spela in så har jag också gjort det.
Gitarr och sång samtidigt, omixat och orepterat, lågt ljud också. 
Sen så slängde jag på lite klipp till det för att kunna ladda upp det på youtube.
Se och hör och njut.

Jobbade dessutom igår, och är sjuk idag igen. Ovärt.
Har ångest för att jag har sjukskrivit mig. Känns alltid som att cheferna tror att man vill vara hemma och lata sig.
Fan också.

Kommentarer
Postat av: linda

ja, jag undrar också lite vad det blev av det. jag har varken haft tid eller ork att styra upp det hela, så det där ligger väl lite på is. men det skulle ju absolut vara kul att träffa folket! :)

2011-10-31 @ 21:14:12
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0