Han fångade sparken med huvudet

Lördag morgon och några koppar kaffe.
Sitter och lyssnar på kent och förundras över hur dagen ser ut klockan 11 på dagen.
Tidig morgon för mig. Nattjobb passar nog rätt bra ändå.

Idag ska vi till boden med Boysen och bada. 
Det var ju ett tag sedan. Inte sedan jag badade som i att tvätta sig. Men sen vi var och badade för skojs skull.
Har rätt rejäll träningsvärk sen gårdagens benpass, det var förresten ett rätt bra pass.
Hade tänkt skjuta whey 80 nu men alla shakers var i diskmaskinen.

Roligt att man fortfarande känner att man blir äldre.
Åtminstone i huvudet.
Känns som att jag var aningen mindre förra året vid den här tiden.
Men man omprioriterar väl rätt ofta.
Ungefär som då jag och Borg diskuterade jobb i våras. Då tänkte vi båda att det är skönare att plugga. För man har mer ledig tid osv.

Nu när jag har fast jobb, bil och förhoppningsvis snart lägenhet så skulle jag nog ändå säga att det är härligare med jobb.
Full fokus på träning, boysen och jobb i några veckor.
Sen på halloween så ska vi förstöra träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0